Kako vzpostaviti delujoč in učinkovit spletni marketing?
Učinkovit spletni marketing je za vsakega posameznika in podjetja, zanesljivo drugačen. Saj si različni subjekti, ki delujemo na področju spletnega marketinga, različno pojmujemo učinkovit spletni nastop, hkrati pa imamo različni igralci na internetu, različne marketinške budžete za neplačljivo ali plačljivo spletno trženje, različne ambicije, navsezadnje pa tudi različne spletne kanale, ki so najbolj primerni za trženje preko spleta.
Kaj je spletni marketing?
Med najbolj uporabljanimi metodami spletnega marketinga, t.i. spletnega trženja, se seveda uporablja skrb za udejstvovanje podjetja ali posameznika (in njihovih produktov in storitev), na spletnih platformah (t.i. spletnih kanalih), kjer se nahajajo potencialni kupci.
Tako za nekoga pravšnji spletni trg predstavlja udeležba na družabnih omrežjih, za drugega udeležba v iskalniku Google, tretji spet lahko svoje storitve bolj tržite preko interneta, na youtube kanalu, itd…
Zato je prvi pogoj za vzpostavitev učinkovitega spletnega marketinga, izbira ustreznih platform, ki jih uporabljajo naši potencialni kupci. Ker pa spletni uporabniki ne uporabljajo zgolj ene spletne platforme (in drugih ne), je udeležba potrebna tudi na drugih speltnih platformah, vendar na teh podjetnik, ki želi preko spleta prodajati, naj nastopa z drugačnimi vsebinami.
Kot eno izmed najbolj učinkovitih metod za spletno trženje, se izspostavlja tako imenovan, vsebinski spletni marketing, razlog za slednje pa je v tem, ker imajo vsebine, ki jih objavljamo na lastni spletni strani, bistveno večjo konverzijo v povpraševanja oz. nakupe iz spletne trgovine, še posebej, če so te vsebine uvrščene v isklaniku Google, zelo visoko in niso plačane preko npr. Adwords oglaševanja. Seveda za učinkovitost tovrstnega spletnega trženja, mora biti izpolnjen pogoj, da so vsebine napisane strokovno, prodajno usmerjeno in kakovostno.
Kako vzpostaviti učinkovit spletni marketing?
Učinkovit spletni marketing je zato sklop različnih aktivnosti, ki jih izvajamo na spletu z namenom izboljšanja spletne prodaje, promocije in trženja, a, da pridemo do delujočega sistema spletnega marketinga, ni tako enostavna pot – še posebej, če smo na področju digitalnega marketinga, povsem na začetku.
Učinkovit spletni marketing zahteva redno udejstvovanje na izbranih internetnih platformah (na facebooku npr. najmanj 3 krat na dan, z bloganjem in vsebinskim markeitngom najmanj enkrat na 14 dni, z objavami na linkedin omrežju najmanj 1 do 2 objavi na delovni dan, z email marketingom najmanj en mail na 14 dni, itd…), hkrati pa morajo biti vsebine predstavljene za publiko, ki se jim predstavljajo na izbranem omrežju.
Obenem je bolj učinkovit spletni marketing ta, ki ne postavlja v ospredje zgolj prodaje preko interneta, temveč ta, ki stavi na gradnjo odnosa s svojimi ciljanimi publikami.
Primeri:
- uradna spletna stran podjetja Steklarstvo BREG (steklena drsna vrata, steklene tuš kabine, kuhinjska stekla, steklene ograje in stopnice ter steklena strešna kritina…),
- spletni portal Nadstreški.eu (leseni, ALU in jekleni nadstreški).
Učinkovitega spletnega trženja se lahko lotimo sami ali pa za slednje poiščemo specialista za digitalni marketing.