3 PRIMERI DOBREGA VSEBINSKEGA MARKETINGA ki vam bodo pomagali zažarit!

Vsebinski marketing primer?

Če na vaših socialnih omrežjih in spletnih stranih izvajate vsebinski marketing, verjetno včasih iščete kakšen primer dobro izdelanega vsebinskega marketinga. Navdih in dober vzor je pri vsaki stvari dobro došel, tako da smo se odločili, da vam bomo 3 primeri dobrega vsebinskega marketinga poiskali in opisali, zakaj delujejo!

Kot vemo, vsebinski marketing lahko izvajamo na več načinov – možnosti so skor da ne omejene, saj lahko pišemo bloge, snjemamo videje, podcaste, pripravljamo in objavljamo vsebino za spletne strani. Strankam lahko ponudimo e-book, priročnik, cheat sheet ali različne tipe templatov – se pravi vsebine, ki jim bodo koristile, jih bodo navdušovale, izobraževali in jim pomagale s njihovimi vsakodnevnimi težavami.

vsebinski marketing primer

3 PRIMERI DOBREGA VSEBINSKEGA MARKETINGA – podcast, priročnik, video blog!

  1. Podcast – Podcast je odlično orodje za vsako podjetje, ker preko podcasta lahko nagovarjate vaše stranke in jih zabavate. Danes so podcaste zelo popularne in jih posluša velika količina ljudji. Zakaj? Podcasti so “enostavni za uporabo”. Rabite samo en pameten telefon in morda še slušalke. Med poslušanjem podcasta vaše stranke lahko peljejo avtomobil, pospravljajo hošo, delajo na vrtu, vozijo vozičke s otroki, tečejo v gozd – poslušanje podcastov je novo poslušanje glasbe!
    Odlična prednost podcasta za vas pa je, da pri snemanju podcasta lahko spoznate veliko ljudji iz vaše brandže, dobite nove povezave in kontakte ter pokažete svojo sposobnost in s tem povišate kredibilnost vašega podjetja.
  2. Priročnik – Čeprav je danajšna doba naklonjena hitrim rešitvam in kratkim sporočilom, marsikdo še rad bere in se z veseljem poglobi v tematiko, ki ga zanima. Za tiste stranke pol pripravljamo “priročnike”. Priročnik je krajša knjiga ali zaročenka, ki razlaga osnove in bistvene vidike teme. To, kaj ni mogoče razložiti v par stavkih v postu na socialnih medijih ali celo blog postu. V priročniku strankam razložimo bolj kompleksno problematiko našega posla in jim v večjem formatu podamo dragocene informacije.
    Vlog video marketing Royalty Free Vector Image
  3. Video blog – Video je en izmed najbolj močnih orodji v svetu marketinga. Izvajanje bloga je sicer časovno zahtevna zadeva, splača se pa, če pravilno ciljamo, nekaterim podjetjem izvajati. Video blog – VLOG – je način komuniciranja s strankami preko različnih kanalov – najbolj pogosto preko Youtube. Ta ima prednost, da je zastonj in je res enostaven za uporabo. Linke pol s lahkoto delite naokrog, če jih želite objavit na vaši spletni strani in jo upravljate s WordPressom, se linke avtomatsko naložijo gor.
    Video blog je pa vseeno BLOG, tako da ne pozabite, da je nujno ga izvajati redno. Idealno vsaj enkrat ali dvakrat na mesec. To zahteva pripravo, snemanje, montažo. Dobra novica pa je, da danes telefone zelo lepo snemajo obraz in zvok, lahko jih celo takoj barvno obdelate in v drugem programu zmontirate. Za dodatno obdelavo in uporablanje grafičnih elementov v vaših videih priporočamo orodje Canva.

 

vsebinski marketing primer

 

PRAKTIČNI PRIMER VSEBINSKEGA MARKETINGA – Pro Marketing in Anna Bey – The Elegant Lady

Ker vemo, da ste naši bralci moški ter ženske in se zanimate za različne teme, odločili smo se, da vam bomo pokazali primer vsebinskega marketinga iz prakse iz dveh zelo različnih svetov.

Podjetje Pro Marketing je podjetje, ki ponuja res dober primer vsebinskega marketinga. Izvajajo podcast – Pro Cast, imajo zanimiv blog na spletni strani. Mar jim je za njihove stranke in si jih želijo izobraževati. 

Anna Bay – elegantna dama – je svoj posel postavila na platformi YouTube s svojim blogom za dame, ki si želijo biti classy in elegantne. Poleg Rednih vlogov ponuja svojim strankam tudi premier Masterclass, različne cheatcheete in priročnike ter e-booke.

 

 

Smo vam pomagali? Kakšen je vaša najlubša forma vsebinskega marketinga?