Kako optimizirati spletno stran, da se bo uvrstila čim višje

Da ne bi naredili slabega in neprofesionalnega prvega vtisa, je ključnega pomena, da je vaše spletno mesto optimizirano za brezhibno uporabniško izkušnjo, s katero se bodo potencialne stranke vračale. Poglejmo, kaj sploh je optimizacija spletnega mesta in kako optimizirati spletno stran s pravimi tehnikami, da bo kar najbolje uvrščena.

Kaj je optimizacija spletnih strani?

Optimizacija spletnega mesta oz. SEO optimizacija je postopek izboljšanja delovanja vašega spletnega mesta na različnih področjih, kot so spletni promet, stopnje konverzije in uporabnost. Čeprav je lahko cilj vaše optimizacije čim višja konverzija in čim več prodaje, je glavni cilj optimizacije spletnega mesta zagotoviti, da vaše spletno mesto ustvari nemoteno digitalno „potovanje“. S tem ustvari najboljše okolje za obiskovalce spletnega mesta, da se spremenijo v zadovoljne stranke, ki se vračajo.

Ne samo izdelava spletnih strani, tudi upravljanje in vzdrževanje spletnega mesta zahtevata doslednost in trud, le tako bo vaše spletno mesto delovalo nemoteno, vaša vsebina pa bo ustrezna in privlačna. To se lahko zdi ogromen podvig, še posebej, če ima vaša organizacija veliko, kompleksno spletno mesto ali več spletnih mest. Zato je bolje, da ga razdelite na različna področja optimizacije spletnega mesta.

kaj je optimizacija spletnih strani

Prednosti optimizacije spletne strani

Z vsemi načini, s katerimi lahko optimizirate svoje spletno mesto, imate veliko koristi. Tukaj je le nekaj prednosti optimizacije spletnih strani:

Povišanje prometa

Optimizacija vsebine vašega spletnega mesta in tehnični SEO olajšata ljudem organsko iskanje vaše vsebine prek iskalnikov.

Več konverzij

S povečanim prometom se povečajo tudi možnosti, da se potencialne potencialne stranke spremenijo v kupce. Z optimizacijo kakovosti vaše vsebine ustvarite vrhunsko izkušnjo, ki bo spodbujala tako stranke kot potencialne stranke.

Izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke

Še ena prednost povečanega prometa je, da vam daje več priložnosti za predstavitev vaše blagovne znamke in povezovanje s pravim občinstvom prek ustrezne vsebine.

Izboljšanje ugleda blagovne znamke in izkušnje blagovne znamke

Z dosledno izkušnjo, ki je na prvem mestu ljudem, na vašem spletnem mestu izboljšate tudi ugled svoje blagovne znamke. Vaše spletno mesto je razširitev vaše blagovne znamke, zato vam lahko pozitivna izkušnja na spletnem mestu pomaga pridobiti zveste stranke.

Prednosti-optimizacije-spletne-strani

Kakšni so izzivi optimizacije spletnih strani?

Optimizacija spletnih strani ni enkraten projekt s hitrimi rezultati. To je dolgotrajen proces, ki zahteva čas, da se vidijo pričakovani rezultati. Načrtovanje in vzdrževanje optimizacije vašega spletnega mesta ali spletnih mest je lahko dolgotrajno in čeprav obstaja cel trg orodij za optimizacijo spletnih mest, ki vam lahko pomagajo, se stroški teh orodij hitro povečajo.

Nekateri vidiki so lahko tudi tehnični, kar zahteva strokovne izkušnje. Morda imate srečo, da že imate strokovno tehnično znanje v svoji ekipi, ali pa boste morda morali razmisliti o zaposlitvi spletnega razvijalca, ki ima izkušnje z optimizacijo, ali pridobiti pomoč zunanjega svetovalca. Ne pozabite, nikoli ne boste končali z optimizacijo. Zato je pomembno že od samega začetka vzpostaviti trajnostni pristop in zagotoviti, da so vsi v vašem podjetju usklajeni s prednostnimi nalogami.

Kako optimizirati spletno stran, katera področja?

Na vašem spletnem mestu je veliko področij, ki jih lahko optimizirate. Medtem ko se nekatera področja med seboj prekrivajo, so med seboj povezana, da ustvarijo najboljšo možno spletno izkušnjo.

  • SEO. Zagotovite, da je vaša spletna stran in vsebina optimizirana za iskalnike. Tako bo vaše spletno mesto uvrščeno na vrh rezultatov iskanja za ustrezne ključne besede.
  • Delovanje spletnega mesta. Izboljšajte hitrost svojega spletnega mesta. To storite tako, da zagotovite čim hitrejše nalaganje spletnega mesta za brezhibno izkušnjo.
  • Gostovanje spletnega mesta. Učinkovito upravljajte vire gostovanja, kot je optimizacija uporabe baze podatkov za povečanje hitrosti spletnega mesta.
  • Mobilna optimizacija. Zagotovite dobro spletno izkušnjo za manjše zaslone, kot so tablice in pametni telefoni
  • Optimizacija grafičnega oblikovanja in uporabniške izkušnje. Izboljšajte videz vašega spletnega mesta in način krmarjenja vaših uporabnikov po spletnem mestu. Zagotovite, da vaše spletno mesto zagotavlja jasen tok na poti uporabnika.
  • Optimizacija stopnje konverzije. Povečajte konverzije oz. spremenite vaš spletni promet v naročnine ali stranke, ki plačujejo.
  • Prilagoditev spletnega mesta. Povežite se s svojimi uporabniki tako, da prilagodite njihovo izkušnjo na svojem spletnem mestu glede na njihove potrebe.
  • Internacionalizacija spletnega mesta. Optimizirajte izkušnjo za promet vsake države, tako da zagotovite, da vsako občinstvo dobi ustrezne informacije za svojo regijo.
  • Dostopnost spletnega mesta. Zagotovite, da lahko vsi, vključno s tistimi, ki uporabljajo različne podporne tehnologije, kot so bralniki zaslona, zlahka uporabljajo vaše spletno mesto.
  • Optimizacija vsebine. Ustvarite in izboljšajte vsebino, tako da je informativna, ustrezna ter skladna z vašo blagovno znamko. Pazite, da jo iskalniki jo lahko preiskujejo in da je združljiva s podporno tehnologijo.
Kako-optimizirati-spletno-stran,-katera-področja

Kako se lotiti optimizacije spletne strani?

Ne glede na to, na katero področje spletne optimizacije se osredotočite, postopek optimizacije spletne strani poteka po enakih korakih.

Če želite optimizirati delovanje vašega spletnega mesta, morate razumeti, kako obiskovalci trenutno doživljajo vaše spletno mesto. Izvajajte teste in revizije na vsakem od področij optimizacije spletnega mesta, na katerem bi radi delali, ne glede na to, ali gre za SEO, dostopnost ali uporabniško izkušnjo.

  • Analizirajte rezultate in revizijska poročila, da poiščete področja za izboljšave.
  • Določite pričakovane rezultate in zagotovite, da so v skladu z vašimi razpoložljivimi viri.
  • Postavite svoje prioritete na vseh področjih, na katera se želite osredotočiti.
  • Zavihajte rokave in se lotite optimizacije.
  • Dosledno spremljajte svoj napredek in po potrebi prilagodite svoje aktivnosti.
  • Redno izvajajte preizkuse in revizije, da zagotovite, da ostanete na pravi poti, ko se vaše spletno mesto razvija.

Če optimizirate vsebino, dizajn in uporabniško izkušnjo, upoštevajte, da morate pred temi koraki opraviti nekaj pripravljalnega dela, da najprej definirate svoje uporabniške osebnosti in začrtate idealne uporabniške poti.

Kako-se-lotiti-optimizacije-spletne-strani

Nasveti za optimizacijo spletne strani

Za lažji začetek optimizacije vašega spletnega mesta so tukaj osnovna pravila, ki jih mora poznati vsaka spletna ekipa.

Prepričajte se, da so vaša orodja za optimizacijo in izdelavo spletne strani kompatibilna z vašo platformo

Orodja za optimizacijo spletnih strani so lahko draga, zato pred nakupom vedno preverite, ali so vsa nova orodja brezhibno kompatibilna z vašimi obstoječimi digitalnimi tehnologijami, kot je vaš sistem za upravljanje vsebin oz. CMS. Z zagotavljanjem, da vsa vaša orodja delujejo skupaj brez rešitev ali zamud, povečate produktivnost in učinkovitost.

Uporabite avtomatizirana orodja za odkrivanje kritičnih potencialnih težav, preden škodujejo vašemu spletnemu mestu

Avtomatizirana orodja vam lahko pomagajo preprečiti težave, ki vplivajo na delovanje vašega spletnega mesta, tako da jih odkrijejo prej kot slej. Nedelujoče povezave, počasna hitrost strani in kritične težave z dostopnostjo so vse stvari, ki lahko izgubijo vaš potencialni posel, v primeru dostopnosti pa lahko celo povzročijo pravne težave.

Dajte prednost kritičnim tehničnim težavam SEO

Če ste odkrili kritične tehnične težave, ki ovirajo prizadevanja za SEO, bi te morale biti glavna prednostna naloga. Če te težave pustite nerešene, lahko to povzroči resne posledice.

Osredotočite se na kakovost svoje vsebine

Da bi vašim obiskovalcem pomagali najti, kar iščejo, mora biti vsebina vašega spletnega mesta usmerjena v pomoč pri iskanju ustreznih informacij, namesto da preprosto poskuša prodati vaš izdelek. Vsebina vaše spletne strani mora biti torej informativna, pronicljiva, natančna in privlačna. Ustvarite najboljše SEO članke in kakovostne fotografije/videe.

Redno ročno testirajte svoje spletno mesto

Ko objavite novo vsebino in posodobite svoje spletno mesto, se lahko pojavijo nove težave, ki vplivajo na delovanje. Zato je dobro načrtovati rutinske ročne revizije, da zagotovite, da bo izkušnja vašega obiskovalca ostala optimalna.

Svoje spletno mesto vedno optimizirajte z mislijo na svoje občinstvo

Optimiziranje vašega spletnega mesta za povečanje prometa ali prihodkov nikoli ne sme priti na račun izkušnje vašega obiskovalca. Upoštevajte, da je glavni cilj optimizacije vašega spletnega mesta zagotoviti najboljšo izkušnjo za vaše ciljno občinstvo. Sčasoma bo ta pristop prinesel dolgotrajnejše rezultate, ki bodo zagotovili, da se bodo vaše stranke vrnile.

Osnove-optimizacije-spletnih-strani

Osnove optimizacije spletnih strani

Vsako podjetje potrebuje zanesljivo orodje za izdelavo optimiziranega spletnega mesta. Ker pa postaja trg orodij za optimizacijo spletnih mest vse bolj natrpan, je težko vedeti, kaj iskati. Tukaj je kratek pregled različnih vrst orodij in kako vam lahko vsako pomaga ustvariti odlično spletno izkušnjo.

Orodja za analizo spletnih strani

Orodja za analizo spletnega mesta vam pomagajo razumeti vaše uporabnike in njihovo vedenje, sledite svojemu napredku ter nastavite in spremljate KPI.

SEO orodja

Kakovostno orodje za SEO vam bo pomagalo spremljati vaše ključne uvrstitve, optimizirati notranje povezovanje, poiskati priložnosti za ključne besede in spremljati število zunanjih spletnih mest s povezavami na vašo vsebino. Izberite orodje za SEO, ki vam lahko pomaga optimizirati vašo vsebino za SEO, vključno z optimizacijo za mobilne naprave.

Orodja za optimizacijo vsebine

Platforme za trženje vsebine so bistvenega pomena za pomoč pri iskanju nedelujočih povezav, napačno črkovanih besed in podvojene vsebine. Idealno orodje vam bo tudi pomagalo ohranjati svežino in berljivost vsebine, tako da lahko občinstvu ponudite ustrezno in privlačno vsebino.

Orodje za optimizacijo delovanja spletne strani

Celo dvosekundna zamuda pri nalaganju je dovolj, da nekaj uporabnikov pošlje stran od vašega spletnega mesta. Orodje za optimizacijo delovanja spletnega mesta vam pomaga spremljati hitrost nalaganja, predpomnjenje in počasno nalaganje, tako da ste lahko prepričani, da ne povzročajo zamud ali motenj.

Orodja za upravljanje zasebnosti podatkov

Ker skrbi glede zasebnosti podatkov naraščajo, je zanesljivo orodje za upravljanje zasebnosti podatkov nujno. Poiščite tisto, ki vam lahko pomaga spremljati vašo skladnost z GDPR in CCPA, inventar osebnih podatkov in inventar piškotkov vašega spletnega mesta.

Uporabniška izkušnja in orodja za dostopnost spletnega mesta

Orodje za uporabniško izkušnjo vam lahko pomaga preveriti vrzeli na vaši uporabniški poti, medtem ko lahko orodje za dostopnost spletnega mesta zagotovi, da ste enakovredni skladnosti z WCAG. Obe vrsti orodij sta ključnega pomena za zagotavljanje privlačne in vključujoče spletne izkušnje.

Orodja za optimizacijo stopnje konverzije

Orodja za optimizacijo stopnje konverzije bi vam morala pomagati slediti in analizirati vedenje, ne glede na to, ali na svojem spletnem mestu uporabljate toplotne zemljevide ali A/B testiranje. Dobro orodje bo ponudilo tudi vizualizacijo lijaka, ki jo lahko dodatno uporabite za spremljanje interakcij vaših uporabnikov, ko napredujejo po lijaku.

Kako optimizirati spletno stran in spremljati potek optimizacije?

Kako optimizirati spletno stran in hkrati spremljati napredek, je odvisno od tega, na katero področje optimizacije spletnih strani se osredotočate in katere poslovne cilje podpirajo. Če je vaš cilj na primer povečati učinkovitost spletnega mesta, lahko vaši KPI-ji vključujejo hitrost spletnega mesta. Če želite izboljšati SEO, so spremljanje uvrstitve ključnih besed, razmerja med prikazi in konverzije pomembni KPI-ji. Lahko pa uporabite avtomatizirano orodje za optimizacijo spletnega mesta za merjenje in spremljanje vašega napredka s skupno oceno, ki sledi številu težav, ki ste jih rešili z uporabo orodja. Prednost splošnega rezultata je, da vaši ekipi pomaga pri doseganju skupnega cilja tudi v vseh oddelkih.

Več o SEO optimizaciji preberite TUKAJ.