Katerih 5 korakov vodi k uspešnemu poslovanje oglaševalske agencije in kakšna je vloga le-te v današnjih časih digitalizacije?
Kakšna je današnja vloga oglaševalske agencije? Razkrivamo 5 korakov k uspešnemu poslovanju:
- Strateško načrtovanje in razvoj.
- Razvoj blagovne znamke in kampanje.
- Produkcija oglaševanja v več medijih.
- Testiranje in merjenje.
- Medijsko načrtovanje in nakup.
Svet se je spremenil
Resničnost je taka, da se je svet spremenil in tržniki so morali ponovno razmisliti, zakaj najemajo oglaševalske agencije in vloge, ki jih želijo, da imajo v svojih podjetjih. Šele takrat so tržniki resnično sposobni določiti pomembne meritve uspeha in sodelovati s pravimi agencijami, ki so najbolj smiselne za njihove individualne potrebe.
Jasnejša opredelitev vloge vaših agencij
V mnogih primerih se vloga agencije razvija organsko, namesto da bi bila načrtovana in vodena, kar lahko povzroči stres in frustracije na obeh straneh. Torej, če vas je to spodbudilo k razmišljanju, je tu deset vprašanj, o katerih morate razmisliti, da boste lažje opredelili vlogo vaše agencije:
- Ali agencija jasno razume vaše cilje?
- Ali vaše notranje ekipe jasno razumejo mandat agencije?
- Ali se je vloga agencije, odkar ste jih zaposlili, zaradi novih tržnih kanalov spremenila?
- Ali so se vaše trženjske zahteve bistveno spremenile ali razvile, odkar ste najeli agencijo(e)?
- Če imate več agencij – ali so meje in odgovornosti jasno določene?
- Ali vaše agencije sodelujejo ali delajo ločeno?
- Ali ste razočarani, ker vaše agencije ne obravnavajo nekaterih vidikov vaših poslovnih zahtev?
- Ali obstajajo izzivi ali neljuba presenečenja glede porabljenega časa in nastalih stroškov?
- Ali katera od vaših obstoječih agencijskih pogodb temelji na isti pogodbi, ki je bila sklenjena pred več kot petimi leti?
- Ali so se vaše agencije ali interne marketinške ekipe v zadnjih nekaj letih bistveno spremenile?
Če še niste izbrali svoje oglaševalske agencije, smo mi tukaj za vas! Več na: www.magentia.si